octombrie 8, 2024
Politica

Conflict juridic între Agentia Europol și sindicatul Europol

Conflict juridic intre Agentia Europol si sindicatul Europol

Visul MAI – lacăt pe Sindicatul EUROPOL! Niciun cost nu e prea mare, deși nu au nicio șansă de reușită

„Îi dezamăgim din start pe cei care își doresc dispariția Sindicatului Polițiștilor Europeni Europol. Indiferent de eforturile lor, indiferent de sumele pe care le vor investi, de armatele pe care le vor implica, „Viitorul ne aparține!“. Nu vor reuși decât să ne unească mai mult, să ne consolideze, să ne întărească rândurile!

Ni s-a transmis informația că suntem considerați „cel mai deranjant sindicat“, însă nu acest calificativ ne mână în luptă. Ne animă mai mult decât orice obligația pe care o avem de a ne interpune ca structură asociativă a salariaților, între linia acelor șefi abuzivi de instituții/structuri și seria lungă de umilințe și discriminări la care sunt supuși polițiștii de mulți ani, iar acest ideal nu poate fi alterat prin nicio caracterizare tendențioasă și nici nu poate fi deviat prin emoții sau temeri induse manipulativ.

După tot felul de lovituri și atacuri subversive care nu au reușit decât să ducă la aproape 15.000 de membri în nici 7 ani plecând de la zero, ultima găselnița a celor „deranjați“ de prea multă transparență la care forțăm gulerele prea albe și pozițiile prea sensibile la stresul indus de Sindicatul Europol, este atacul la denumirea organizației, iar acest aspect ne confirmă informația susmenționată.

De ani de zile se chinuie prin instanțe internaționale plătind exorbitant case scumpe de avocatură, să ne oblige să renunțăm la site, la denumire, la acțiunile noastre și vor să „distrugem” toate documentele emanate de organizația noastră.

Recent au obținut o sentintă favorabilă care nu este definitivă, judecată la primul termen, dar care a avut un efect atât de excitant pentru cei care ne vânează încât au și împânzit fericiți media. Ne pare rău că sentința nu ne emoționează pe cât își doresc ei. Ne pare rău că „ne-au dat de ne-au julit” dar aceste atacuri ne ajută să demonstrăm cu atât mai mult că deranjăm prea mult. Pentru că datorită Sindicatului Europol, polițiștii au acces la adevăr neîngrădit, la poziții asumate public în interesul lor, chiar dacă uneori deranjează teribil.

Cei care visează la distrugerea Sindicatului EUROPOL, să se trezească! Nu au nicio șansă! Numele EUROPOL nu este în realitate miza, ci doar pretextul să ne determine să renunțăm, să ne intimideze sau să ne demonstreze că ei pot mai mult decât noi. Așa o fi, la Centrul Internațional de Mediere și Arbitraj au pierdut anul trecut, în țară însă justiția poate fi uneori „mioritică”.

Mai multe detalii despre cine, cum și de ce, într-un material pe care îl vom posta pe site-ul care induce „confuzie”, mai dezvaluie cei de la sindicatul Europol.
A venit si o reactie de la sindicatul Diamantul, in aceasta problema:

„Circula o veste despre un conflict juridic pe denumirea „Europol” intre Agentia Europol (agentie UE) si sindicatul Europol. Andreica si sindicatul au pierdut in prima instanta. Au drept de apel. Mie imi pare pentru ei si sper sa intoarca solutia in apel. Daca nu, asta e, isi cauta alta denumire si viata merge inainte.
E surprinzator cum de a ajuns o agentie UE să-i bage în seama și nu ar fi de mirare să-și fi băgat MAI, coada. Ca cica Vela își face rondul pe acolo, pe la agentia asta UE, proptit de Ludovic Orban”, dezvaluie si Emil Pascut.

Semnul sub care se desfăşoară acest congres este unul al unităţii, al solidarităţii şi al deciziilor pe care trebuie să le luăm pentru cetăţenii Europei, pentru cetăţenii României!

“Mă bucur foarte mult că am primit această decizie, ca Partidul Popular European să desfăşoare în următoarele trei zile congresul popularilor europeni aici în Bucureşti. Este un semn de recunoaştere a importanţei pe care Partidul Naţional Liberal o reprezintă în interiorul familiei popularilor europeni, în familia de centru dreapta a politicii europene.
Şi în acelaşi timp este un semn de recunoaştere a relevanţei pe care România o are pentru tot ceea ce înseamnă solidaritatea, unitatea şi măsurile, deciziile care vor fi luate pentru viitorul Europei.”

„Ceea ce este cel mai important de subliniat este că trebuie să ne aducem aminte că în 2007 România a devenit membru cu drepturi depline a Uniunii Europene (…) Şi aş vrea să vă dau doar o singură cifră, şi anume, dacă ne referim la PIB-ul per capita raportat la paritatea puterii de cumpărare faţă de media europeană, în 2007 ne găseam la 40%, astăzi România este la 80% şi sunt perspective şi avem potenţial să putem să creştem în continuare.”

“Semnul sub care se desfăşoară acest congres este unul al unităţii, este unul al solidarităţii şi este unul al deciziilor pe care trebuie să le luăm pentru cetăţenii Europei, pentru cetăţenii României, pentru tot ceea ce înseamnă siguranţa şi securitatea în perioada imediat următoare, pe termen mediu şi, de ce nu, deciziilor la un astfel de congres trebuie să vizeze obiective pe termen lung.”

„Măsurile pentru care europarlamentarii noştri au negociat şi pentru care au reuşit să obţină rezultate în ceea ce înseamnă sprijinirea economiei româneşti, sprijinirea fermierilor, sprijinirea industriei autohtone, a mediului de afaceri autohton (…) sunt dezideratele Congresului EPP. Acestea se referă la trei chestiuni foarte importante. Şi anume, discutăm despre modul în care vom reuşi să luăm decizii pentru a susţine cetăţenii Uniunii Europene, cetăţenii României, pentru că aici este munca noastră, implicarea, responsabilitatea noastră ca membri ai familiei populare să facem tot ceea ce depinde de noi pentru a sprijini cetăţenii României şi a le da încrederea în măsurile şi în politica de centru dreapta, în politica liberală. De asemenea, discutăm de modul în care…al doilea deziderat, modul în care prezervăm valorile politicilor de centru dreapta. Şi am văzut că ele nu au avut alt obiectiv acela de a crea dezvoltare, de a crea progres şi de a genera bunăstare. Şi nu în ultimul rând, cel de-al treilea deziderat (…)acela de a asigura securitatea internă şi externă a Uniunii Europene şi a fiecărei ţări în parte.”(Paul D.)

Cati v-ati intersectat cu OMAI 176 din 2012 privind atribuirea de denumiri onorifice şi stabilirea de zile aniversare pentru Ministerul Afacerilor Interne şi structuri ale acestuia, se intreaba Emil Pascut de la sindicatul Diamantul.

Dintr-o prima perspectiva, pare o carte umoristica. Cei dotati cu simtul umorului vor rade in hohote. Mai ales cei din structurile operative.

Dintr-o alta perspectiva, veti avea ocazia sa observati care sunt cele mai importante structuri din MAI. Nu-s deloc alea de credeati voi ca ar merita un prim plan. Nu toate au o sarbatoare atribuita. Doar unele. Doar alea mai importante, cu oua de elefant.

Deci, a existat odata ca niciodata o ordonanta simpla de guvern, Ordonanţa nr. 63/2002, adoptata de guvernul Adrian Nastase ( care avea doar patru case, nu sapte ca Iohannis, ca si democratia era mai la inceput de drum), reglementand atribuirea sau schimbarea de denumiri.

La art.1, ordonanta stabileste ca atribuirea sau schimbarea de denumiri pentru unităţi administrativ-teritoriale, precum şi pentru sate, localităţi componente ale municipiilor şi oraşelor, staţiuni balneoclimaterice şi staţiuni turistice se face prin lege.

La art. 2, emitentul se suceste de la regula reglementarii doar prin lege si baga niste exceptii, ca asa era si este romanul, smecheros. Mai ales pe vremea lui Nastase. Sa fie prin lege, dar cu exceptii, ca poate se imbata vreun prefect sau un primar sau un director in MAI si vrea ala musai sarbatoreasca ceva ce nu s-a mai auzit pe planeta cum ar fi ziua soricului, ziua de leafa, ziua secretarei, ziua socrului sau ziua permisului. Daca declari cu mana pe inima ca e “obiectiv”, poti sa bagi la sarbatoare, orice traznaie, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul.

Atribuirea sau schimbarea de denumiri, altele decât cele prevăzute la art. 1, se face de către:
a) Guvern, prin hotărâre, pentru instituţii publice şi obiective de interes naţional;
b) autorităţile administraţiei publice centrale, pentru obiective şi instituţii publice pe care le înfiinţează, precum şi pentru cele care se află în subordinea acestora;
c) consiliile judeţene, prin hotărâre, pentru instituţiile publice şi obiectivele de interes judeţean, cu avizul consiliului local pe al cărui teritoriu administrativ sunt amplasate instituţiile şi obiectivele în cauză;
d) consiliile locale, prin hotărâre, pentru parcuri, pieţe, oboare, cartiere, străzi, staţii ale mijloacelor de transport în comun, precum şi pentru obiective şi instituţii de interes local aflate în subordinea lor.

Avand in vedere ca MAI a primit mana libera la sarbatori, prin OMAI 176/2012, incepe nebunia.

Deci avem de sarbatorit ziua permisului de conducere si ziua pasaportului.

Eu inteleg ca astea pot fi obiective particulare ale unui cetatean. Nu ale unei institutii. Vrea si el permis ca a terminat liceul si are bani de un Clio la mana a doua sau vrea pasaport ca sa mearga in strainatate, la vecinii bulgari. De cand pana cand astea sunt obiective ale MAI care trebuie sarbatorite? Ma lasi? Apropo, ziua cartii de identitate nu este. Insa daca stai in pozitia triunghiului (trikonasana) juma de ora, parca are logica, parca incep sa se lege. Pai tot prostu’ are boletin, ca e obligatie, insa numai valorile isi fac permis si pasaport, ca astea sunt drepturi.

Dupa traznaile cu ziua permisului de conducere si ziua pasaportului, incep sa se deruleze zilele de sarbatoare ale structurilor cu pile si asa iti dai seama care sunt alea mai forta, mai cu oua de elefant din MAI.
Ce mai avem? Incep zilele structurilor “de forta” din MAI.
Avem ziua financiarului ( 16 iulie), ziua logisticii ( 17 iulie), ziua DGMO (22 iunie), ziua DGPI, ziua comunicatorului (relatii cu publicul), ziua resurselor umane, ziua directiei control intern ( nu tot controlul, doar directia), ziua auditului.

Din randul structurilor operative, au dat din coate sa prinda si ele o zi oficiala de paranghelie, doar DGA, DCCO (1 aprilie) si DIC.

Acu care e miza cu zilele astea de bairam institutional? E vreo miza, in afara de orgoliul fara limite al unora?

La art 3 in ordinul mai se reglementeaza :

(1) Cu ocazia zilelor aniversare, structurile pot organiza, în limita fondurilor prevăzute în bugetul propriu, activităţi festive, sesiuni de comunicări ştiinţifice, mese rotunde, lansări de carte, expoziţii, vernisaje şi alte asemenea acţiuni de promovare a rolului şi imaginii instituţiei pe plan naţional şi internaţional.
(2) În fiecare an, la datele aniversare, structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor pot acorda recompense personalului propriu, potrivit prevederilor legale în vigoare.

Nu sunt lamurit. Financiarul, logistica DGMO intra la obiective sau la institutii? Daca sunt obiectiv, de care or fi ? Turistice? Militare? La „institutii” de ce ar intra o structura care este doar un compartiment (diviziune) al unei institutii de drept public? De cand au devenit compartimentele unei institutii publice, ” institutii”? Sau sunt „institutii”, in mod exceptional, doar cand e rost de paranghelii? Compartimentele unei persoane juridice nu sunt subiect de drept (Adica nu pot avea nici obligatii si nici drepturi juridice.), mai precizeaza Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. (Cristina T.)

Echipamente de scris la IPJ Buzau, ediția 2024!
IPJ Buzau a reactivat echipamentele „moderne „de tehnoredactare din dotare!
În perioada 15.12.2023-20.01.2024 lucrătorii din cadrul IPJ Buzau au printat pe unde au putut documentele uzuale pentru că s-a omis achiziționarea materialelor necesare….
Urmare a intervenției sindicatului Sidepol, conducerea Serviciului Logistic, la îndemnul conducerii unității, a mai găsit câteva tonere. Minunea nu a durat mult….de circa 2 săptămâni lipsesc cu desăvârșire tonerele, dezvaluie sursa citata.
Dat fiind faptul că